.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاینه فنی خودروی کاندیدای انتخابات

مشاور محیط زیست معاون ترافیک شهرداری تهران از کاندیداهای انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری دعوت کرد با حضور در مراکز معاینه فنی شهر تهران برنامه جامع محیط زیستی خود را اعلام کنند.

مهندس وحید نوروزی با اشاره به اینکه کاندیداهای دهمین دوره ریاست جمهوری فارغ از گرایشهای سیاسی خود می توانند با حضور در مراکز معاینه فنی برنامه جامع محیط زیستی خود را اعلام کنند افزود: متأسفانه در سنوات گذشته جز در یک مورد سایر کاندیداها برنامه زیست محیطی نداشتند و از نگاه برخی از آنها محیط زیست به عنوان چرخ پنجم است.

این اظهارات در حالی از سوی نوروزی مطرح می شود که بر اساس آمار ستاد معاینه فنی خودروی تهران در روز هوای پاک تنها سه مدیر دولتی به مراکز معاینه فنی مراجعه کردند و آمار دیگر نیز حکایت از آن دارد که خودروهای دولتی کمتر برای گرفتن معاینه فنی مراجعه می کنند.

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروی تهران با اشاره به وضعیت غیر قابل قبول محیط زیست کشور گفت: یکی از مهمترین شاخصها برای کاندیداها آلودگی هوای پایتخت است که نیازمند عزم جدی رئیس دولت بعدی دارد تا شهروندان تهرانی بتوانند لااقل هوای سالم تنفس کنند.

نوروزی ادامه داد: علیرغم اینکه برنامه 10 ساله کاهش آلودگی هوای تهران سال پایانی خود را سپری می کند، اما موفقیت چندانی نداشته است. این نشان می دهد که پروژه های زیست محیطی به حال خود رها شده است.

روز گذشته مشاور شهردار تهران به خبرنگار مهر گفته بود: تعداد قربانیان انسانی ناشی از آلودگی هوای تهران در هشت سال گذشته بیشتر از ایام جنگ تحمیلی بوده است.

بنا به گفته هادی حیدر زاده، وضعیت آلودگی هوای تهران دیگر از ساماندهی مدیریتی گذشته و نیازمند فرماندهی ویژه است.

مشاور زیست محیطی معاون ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه معاینه فنی خودرو می تواند یک چهارم آلودگی هوای تهران را کاهش دهد از کاندیداها خواست تا با خودروهای خود و خانواده به مراکز معاینه فنی خودرو مراجعه کرده و با این حرکت نمادین نشان دهند که به قانون احترام می گذارند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.